مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

تاکنون تکنیک های بسیاری در قضیه افزایش سرعت سایت ارائه کردیم اما به جرعت می بضاعت اذعان کرد آموزه های سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ تکنیک هایی می باشند که دائما در حالا پیدایش شدن می‌باشند و هر چقدر به می داند های فعلی خود مطمئن باشید باز نیز نیاز دارید تا متناسب با تکنیک ها و داده ها روز دنیا دانش خود را پیدایش رسانی فرمایید .در این مقاله ما قصد داریم تا در راستای آموزش هایی کاربردی در مسئله طراحی سایت، طراحی نرم افزار و سئو وب سایت مباحثی پیدایش از آخرین ژورنال های دارای اعتبار دنیا به شما ارائه نماییم . با ما هم پا باشید .

ایده
هایی تازه و کارساز برای افزایش سرعت سایت از
تصاویر SVG در پباده سازی سایت خویش استفاده کنید یک عدد از سفارش های اصلی ما برای ارتقاء سرعت وب سایت این هست که برای آیکن های وب وب سایت خویش از تصاویر برداری svg استفاده فرمایید .با استفاده از SVG می توانید تا حدود 60٪ سرعت سایت خویش را افزایش دهید .

این فرمت سوای هیچ گونه افت کیفیت قوی می‌باشد از 1240 بایت تا 630 by بایت تصاویر شما را فشرده می نماید و به همین حالت تاثیر بسزایی در ارتقا سرعت تارنما شما داراست .

استعمال
از تصاویر svg در ارتقاء سرعت سایت
از تصاویر باطن خطی به کار گیری نمائید .
GTMetrix توصیه می نماید که CSS یا JS خود را باطن خطی فرمایید ، البته به تصاویر محل ورود اشاره نمی نماید . اضطراری می باشد بدانید تصاویر هم می توانند باطن خطی باشند و گاهی زمان ها این می تواند یک رویه صحیح برای ارتقا دیده گیر سرعت سایت باشد .

برای
شناخت بیشتر با ابزار GTMetrix می توانید روی لینک پایین کلیک کنید:
معرفی
و فراگیری کاربردی ابزار GTmetrix
در
وب وب سایت خویش قابلیت جستجو قرار دهید این امکان یک عنصر UI موثر هست و می تواند به یوزرها شما یاری کند تا زودتر به انگیزه خویش برسند . این قابلیت و امکان ممکن است از نظر فنی تکنیک ایده آلی به نظر نرسد البته موجب جلب رضایت استفاده کننده می شود . در واقع این تکنیک از نگاه استفاده کننده سرعت وبسایت شما را بالا جلوه می دهد و روی سئو تارنما و جلب نظر گوگل نیز تاثیر گذار می‌باشد .


به کار گیری از برچسب های جزئیات / خلاصه HTML HTML دارای یک جفت برچسب داخلی به اسم جزئیات و خلاصه هست که به فیس بدون پول در دسترس کاربرانی که به آن نیاز دارند ، می گذارد .

این برچسب ها می توانند به روشهای متفاوت پباده سازی شوند . اگر بخواهیم تاثیر آنان را در افزایش سرعت وب سایت شرح دهیم بایستی دقیقا شما را به دلایلی که برای بیش تر کردن قابلیت و امکان جستجو در سایت ارائه کردیم ارجاع دهیم .

بروز
رسانی پیکربندی شبکه هر توشه مرورگر بدون چاره به توده آوری منابع از سرور می شود ، مجبور می باشد پیامی را به سرور ارسال کند . هر چقدر تعداد این پیام ها یا این که درخواست ها کمتر باشد سرعت وب سایت بخش اعظم می شود .

راهکارهایی از پاراگراف به کار گیری از تکنولوژی TLS 1 .3 وجود دارد که می تواند تعداد این درخواستها راکاهش دهد .

استعمال
از زیرساخت ابری AWS زمانی کاربران به وب وب سایت شما متصل می شوند ، مجبورند اتصالات شبکه را از هر کجا که به سرورهای شما (یا CDN) شما باشند باز نمایند . در صورتیکه وب را به عنوان یک مجموعه وسیع از جاده ها تصور نمائید ، می توانایی چنین اعلام کرد که یوزرها باید از طریق هر یک از این جاده ها به سرور خود رانده شوند .

در این بین برخی از کمپانی های والا جاده های خصوصی خود را دارند که دارای حفره و ترافیک کمتری بوده و کاربر سوای محدودیت سرعت می تواند در آنها تردد کرده و به مقصد برسدداشتن یک مسیر مخصوص می تواند دگرگون سازی اکثری در سرعت سایت شما تولید کند .برای این فعالیت می بضاعت و توان از زیرساخت ابری AWS کمپانی آمازون به کارگیری کرد .

استفاده
از وب خدمت aws در افزایش سرعت سایت
وب
سرویس آمازون (AWS) چه کاری انجام می دهد؟ CloudDrive که به کاربران اجازه می دهد تا از نحوه دستگاه های متصل به وب، موسیقی، فیلم ها، ورقه ها و عکس طراحی سایت ها را آپلود و دسترسی داشته باشند . این خدمت همینطور کاربران را توانمند به پخش موسیقی به دستگاه های خود می نماید . CloudSearch یک خدمت جستجوی مقیاس پذیر می باشد که معمولا برای ترکیب امکان های جستجو سفارشی به برنامه های دیگر استعمال می شود . مقر داده دینامو (همچنین به تیتر DynamoDB یا این که DDB شناخته می شود)، یک سرویس مقر داده NoSQL میباشد که به طور بی نقص مدیر می شود .
Elastic Compute Cloud، که اذن می دهد مشترکین کسب و عمل برنامه های کاربردی را اجرا نمایند و می توانند به عنوان مجموعه نامحدود از اتومبیل های مجازی (VMs) مسئله استعمال قرار دهند
یاداوری: کانال توزیع محتوا یا این که همان CDN تمامی سرورهای کانال جهانی وب را پوشش می دهد . بدین ترتیب زمانیکه شما این سیستم را برای وب سایت خود فعال میکنید، اطلاعات شما بر روی تمامی این سرورها کپی و ذخیره میشود و زمانیکه یک بازدیدکننده به سایت یا وبلاگ شما وارد می‌گردد محتوای سایت شامل تصاویر و متون را از نزدیک ترین سرور نزدیک به خویش دریافت می‌کند و مستقیما به هاست یا این که سرور شما متصل نمی شود . این کار موجب بهبودی چشمگیر در تلاش وبسایت شما خواهد شد .

به کار گیری
از تصاویر متحرک CSS3 امکان های متعددی در مسئله درج کارتون در CSS را ارائه نموده می‌باشد . . این قابلیت ها خیر صرفا به سریعتراجرا شدن فولدر های کارتن نسبت به ورژن های جاوا اسکریپت کمک می کنند، بلکه می توانند کیفیت و انعطاف پذیری بیشتری را هم در اختیار استفاده کننده قرار دهند . این سرعت در اجرای کد ها تاثیر بسزایی در سرعت وب وب سایت ها دارد .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 18:46

همان‌طور که می دانید ایجاد یک دکان اینترنتی به یک عدد از سزاوار ترین روش‌های کسب درآمد از وب تبدیل‌شده میباشد و بسیاری از اشخاص درصدد این می باشند که بتوانند درآمد خودشان را از این شیوه ارتقاء دهند . بعضا مواقع ممکن است شما بخواهید یک فروشگاه اینترنتی با چندین فروشنده به‌صورت به طور هم زمان داشته باشید و تولیدات بقیه افراد را در سایت‌تان برای فروش قرار دهید . برای این کار نیاز به یک افزونه کاربردی دارید . در این مطلب یادگرفتن عمل با افزونه دکان را خاطره میگیرید .

طراحی
سایت
معرفی
پلاگین فروشگاه یک عدد از افزونه‌هایی که به شما برای ساخت یک تارنما چندین فروشندگی یاری شایانی میکند افزونه مغازه است . به‌بیان‌دیگر می‌توان اظهار کرد شما با به فعالیت گیری از این افزونه کارکشته هستید به یک‌سری فروشنده این امکان را بدهید که درآن‌واحد در پنل‌های قطع و اختصاصی در وب سایت فروشگاهی شما فعالیت داشته باشند .

گذشته از این که نحوه کارکرد این پلاگین را برای شما شرح دهیم می بایست این نکته را ذکر کنیم که شما برای استعمال از این افزونه می بایست حتماً ووکامرس طراحی سایت  را بر روی سایت خویش داشته باشید و می بایست محصول ها خود را وارد کرده باشید .

آموزش
فعالیت با افزونه Dokan در وهله‌ی نخستین شما بایستی این افزونه را دانلود و بر روی وبسایت وردپرسی خود نصب و فعال فرمایید . یادگرفتن نصب پلاگین وردپرس را مشاهده کنید .

به‌صورت کلی روندی که شما بایستی برای آماده‌سازی فروشگاه خویش در این پلاگین طی کنید مشتمل بر 5 بخش مجزا می باشد که در این مطلب برای شما ذکرشده هست .

پس از فعال‌‌سازی این پلاگین شما با چهره یی نظیر پایین مواجه خواهید شد که بایستی در این ورقه گزینه‌‌ی “بزن بریم” را تعیین کرده تا بتوانید به پروسه بعدی بروید .

افزونه
فروشگاه
پلاگین دکان پس‌ازاینکه بر روی زمینه بالا کلیک کردید صفحه‌ای مشابه ذیل برای شما نمایش داده می‌شود، درواقع این قسمت بخش نخستین فرایند به کار گیری از پلاگین مغازه هست که شامل قسمت “فروشگاه”می‌شود . این نصیب مشتمل بر فیلدهای مختلفی هست که شما می‌توانیدآن‌ها را لبریز نمائید و پس‌ازآن گزینه‌ی “ادامه” را تعیین نمایید، البته این قابلیت و امکان برای شما وجود داراست که بر روی گزینه‌ی “از این مرحله بگذر” را تعیین فرمایید تا بتوانید بدون واردکردن اطلاعاتی در این نصیب به فرایند بعدی بروید .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1398 ساعت: 18:55

تعیین دامنه : تلاش فرمایید برای وب اینترنت وبسایت خود نامی گزینش کنید که یوزرها بتوانند به راحتی به یاد بسپارند .
سرویس هاستینگ : فضای می‌باشد  طراحی سایت مورد نیاز را از شرکت های دارنده اعتبار تهیه و تنظیم نمائید .

پباده سازی
سایت تکنولوژی : زبانی که قصد داریم پباده سازی وب سایت را به آن تکنولوژی روش اندازی کنیم را تعیین می کنیم .
انتخاب هدف : هدف از اینترنت سایتمان را بسته به این که موضوع کار شرکتی، فروشگاهی و … باشه رو مشخص و مشخص و معلوم می کنیم .
طرح و رنگ بندی : کارایی فرمائید طرح و رنگ بندی قابل قبولی برای سایتتان تعیین فرمائید چرا که بیشترین تاثیر را بر روی کاربر این موضوع خواهد گذاشت .
نقشه وبسایت : نقشه سایت و فلوچارت واضحی برای وبسایت خویش رسم کنید .
محتوا : سعی نمایید محتوای مناسب برای اینترنت سایتتان تهیه و تنظیم نمائید . کلیدواژه هایی که برای مطالب به کار گیری می نمائید سعی نمایید به چهره صحت گزینش نمائید . راهنمای فارغ از نقص تعیین کلید کلمه و واژه و کلمه برای سئو عالی خیس در وب تارنما ما یعنی وب سایت سازان جان دار می باشد .
مخاطبان : شما بایستی چک صحیحی از گروه مخاطبان وب سایت خویش داشته باشید و وب سایت را برای آن ها باصرفه فرمایید .
تبلیغات : تلاش کنید از تبلیغات زیاد در وب سایت به کارگیری ننمایید . تبلیغات بسیار باعث اذیت یوزرها گردیده و در غایت سبب ساز کاهش بازدید سایتتان خواهد گردید .
پنجره های پاپ آپ : سعی نمائید از پنجره های پاپ آپ در سایتتان به عمل گیری نکنید . آمار نشان می دهند که بیش از 09 درصد کاربران فارغ از خواندن محتوای این کاغذ های آنان را می بندند .
پباده سازی جالب : پباده سازی بی آلایش اما رشته ای برای وب اینترنت وبسایت خویش در لحاظ بگیرید .
دکمه ها : سعی فرمایید در پباده سازی صفحه ها خود از دکمه های جذاب و با استایل نو به کارگیری فرمایید . فارغ از شک وتردید کاربران توجه بیشتری به باتن ها نسبت به پیوند های عادی خواهند کرد .
پس قضیه : هر چقدر می توانید کارایی نمایید از طرح بی آلایش تری برای پس زمینه سایتتان به فعالیت گیری نمائید .
تصاویر : همت نمایید از تصاویر با کیفیت ولی با حجم کم به کار گیری نمایید . تصاویر را در صفحاتتان تکرار نکنید . فراموش نکنید به کار گیری نکردن از تصاویر خیلی بهتر از به عمل گیری از تصاویر بی ربط و بی کیفیت می باشد .
ناوبری سهل وآسان : هر چقدر که می توانید تلاش نمائید تمامی چیز در ساتتان در دسترس باشد . از منوهای پیچیده و تودرتو استعمال نکنید .
منحصربه‌فرد به فرد به فرد : همت کنید نیز از نظر محتوا و نیز از حیث ظاهری وب ساتتان منحصر به فرد به فرد باشد . اسکن کردن از وبسایت های دیگر به اعتبار آن ها خواهد افزود .
به‌روز : تلاش نمائید از تمامی لحاظ به‌روز باشید .
سازمان‌دهی : تارنما های موفق از سیستم جستجوی کاربردی و عادی بهره می برند . هر چقدر می توانید سیستم جستجوی هوشمندانه‌تری برای سایتتان بسازید .
سازش : سعی فرمائید اینترنت سایتتان در هیچ کدوم از مرورگرا مشکلی در سناریو نداشته باشد . از به کارگیری ازالمان‌های متحرک اضافی در وب سایت اجتناب فرمائید .
وضوح برگه : عملکرد نمائید پباده سازی ریسپانسیو برای سایتتان در نظر بگیرید در این صورت سایتتان در هر دستگاهی با هر اندازه ای به صحت سناریو داده خواهد شد . در صورتی که سایتتان فاقد این امکان می باشد برای رفع این مشکل می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید . برای این خواسته از ورقه ی تماس با ما اقدام نمایید .
کانال های اجتماعی : به کارگیری از شبکه‌های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی بر آمار سایتتان خواهد گذاشت .
امکان
اشتراک گذاری برای مطالبتان را فراموش نکنید!

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 15:57